OFIS

V OFISu, který se odehrává na opuštěném úřadě, jsou hráči vybízeni zabývat se smyslem moderní společnosti a zkoumat různé aspekty osobnosti člověka.

Hráč zpočátku dostane k vyplnění dokument a postupně se setkává s absurditou a nepochopitelností byrokratického systému. Cesta skrze tento systém zahrnuje interakci s roboty, kteří nahradili lidské pracovníky, a odhaluje jejich charaktery a myšlenky, které převzali od svých předchůdců.

Postupem času však hra překračuje konflikt s byrokracií a ukazuje roboty jako osobnosti s hloubkou přesahující jejich úkoly. Tito roboti postupně přispívají do dokumentu, který představuje kolektivní lidskou osobnost.

Dokument se pak stává metaforou pro osobní zkušenost získanou při analýze sebe sama v rámci moderní společnosti. Design úrovní hry vytváří pocit ztracenosti v rozlehlém kancelářském prostoru, přičemž využívá překážky a neeuklidovské prostředí, které zpomalují a komplikují cestu. Plovoucí fragmenty papíru symbolizují jednak hráčovu cestu, jednak slouží jako pozůstatky vzpomínek a historie a odrážejí význam dokumentu. Prostřednictvím těchto prvků hra vybízí hráče, aby zpochybnili určité společenské praktiky a prozkoumali složitou povahu osobní identity.

Screenshoty

1
2
3
4
5
6
7

Zpátky

Zpátky na seznam her Šipka