Skip to main content

Kapitoly z herního designu

Harmonogram

ZS 2024

DatumHostTéma
1.10Úvod do studia pro studenty KHD-
8.10NEKONÁ SE / PONĚŠICE KHD-
15.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
22.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
29.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
5.11Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
12.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
19.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
26.11Lenka KrsováLevel Design
3.12Ivan Buchta (Creative Director @ Bohemia Interactive)Level Design
10.12Quinten BuijsLevel Design
17.12Studenti KHDPrezentace prváckých a absolventských her

Archiv

LS 2024

DatumHostTéma
13.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
20.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
27.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
5.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
12.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
19.3Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
26.3Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
2.4TBATBA
9.4Jan Ilavský (Founder @ Beat Games)TBA
16.4Pavel Tovaryš (Founder @ Rake in Grass)TBA
23.4Anton Romanenko (Designer @ SCS Software)TBA
30.4Jakub Dvorský (Founder @ Amanita Design)TBA
7.5TBATBA
14.5TBATBA

ZS 2023

DatumHostTéma
3.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
10.10NEKONÁ SE / PONĚŠICE KHD-
17.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
24.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
31.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
7.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)Hloubková analýza
14.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
21.11 (start 16:00)Martin SchlichterMaking cards great again since 14. century
28.11Volha Kapitonava (Project Manager @ Threaks, prev. Community Lead @ ZA/UM)Intro to Crafting a Powerful Online Presence for Your Game
5.12Quinten Buijs (Freelance Game Designer)Level Design
12.12Ivan Buchta (Creative Director @ Bohemia Interactive)Design rozsáhlých světů
19.12Studenti herního designuPrezentace konceptů prototypu 1. ročníku

LS 2023

DatumHostTéma
14.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
21.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
28.2Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
7.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
14.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
21.3Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)Hloubková analýza - Slay the Spire
28.3Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)TBA
4.4Ondřej Trhoň (No Fun Kolektiv, Charles Games)TBA
11.4Martin Hájek (Game Designer @ Wargaming)TBA
18.4Michal Roch (CEO @ Honestly Games)Indie akcelerátor a provoz herního studia
25.4-Nekoná se
2.5Tomáš Roller (Plan A)TBA
10.5 o 11:00Jarek KolářPřednáška + Workshop

ZS 2022

DatumHostTéma
4.10PONĚŠICE (jen pro studenty KHD)Úvod do studia
11.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
18.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
25.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
1.11Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
8.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)Procedurálně generovaný obsah
15.11Martin Ziegler (Lead Scripter @ Warhorse Studios)Hloubková / komparativní analýza
22.11Sergio Massabo (Producer)Produkce lokalizovaného obsahu
29.11Ivan Buchta (Creative Director @ Bohemia Interactive)Design rozsáhlých světu
6.12TBATBA
13.12Studenti KHD (FAMU)Prezentace - Koncepty prototypu z Dílny 1
20.12NEKONÁ SE-

ZS 2021

DatumHostTéma
5.10Michal Berlinger (Game Developer @ Amanita Design)Case Study - Pilgrims
12.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
19.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
26.10Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
2.11Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Systémový design
9.11Ivan Buchta (Creative Director @ Bohemia Interactive)Design rozsáhlých světu
16.11Martin Hájek (Game Designer @ Bohemia Interactive)Design herního obsahu (singleplayer vs. coop vs. multiplayer)
23.11Jakub Dvorský (Amanita Design)TBA
30.11Radim Jurda a Jan Chlup (Amanita Design)Case Study - Creaks
7.12Jára Plachý (Amanita Design)Case Study - Happy Game
14.12Studenti KHD (FAMU)Prezentace - Koncepty prototypu z Dílny 1

LS 2022

DatumHostTéma
15.2Vojtěch Leischner (ČVUT)Interaktivita ve fyzickém prostoru
22.2Lubor KopeckýÚvod do produkce a distribuce her
1.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Statistika a pravděpodobnost v herním designu
8.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Modelování RPG mechanik
15.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Náčrt bojového systému
22.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)Designovými podvody za lepší gameplay
29.3Viktor Bocan (Design Director @ Warhorse Studios)TBA
5.4Michal Kovařík (Technology Director @ Wube Software)TBA
12.4Nekoná se
19.4Nekoná se
26.4Ondřej Trhoň a Barbora TauerováVideoherní architektura
3.5Jaroslav Meloun (Rendlike)FixFox - Case Study
10.5TBATBA
17.5CBE (speaker TBA)TBA